Omlet a’ la pizza z szynką parmeńską i rukolą

Ktoś z Was jest na diecie? Skosztujcie pyszności! Na jutrzejsze śniadanie polecamy idealne danie na diecie dukana (2 faza) lub innej nisko-węglowodanowej….

Więcej pomysłów na śniadania z płatków owsianych znajdziecie w naszym ebooku KLIK

Omlet a’ la pizza z szynką parmeńską i rukolą na bazie płatków owsianych

Ciasto:
– 4 jajka,
– 12 łyżek płatków owsianych,
– 4 łyżki naturalnego serka
homogenizowanego,
– 1/2 łyżeczki proszku do
pieczenia, szczypta soli

Wierzch:
– 10 plasterków szynki
parmeńskiej,
– 1 szklanka przecieru
pomidorowego z czosnkiem,
– garść rukoli,
– 1 kula mozzarelli,
– 3 pomidorki koktajlowe,
– szczypta papryki i soli.

Ciasto:
Jajka dokładnie mieszamy z serkiem homogenizowanym, solą i proszkiem do pieczenia. Dodajemy zblendowane
płatki owsiane i ponownie mieszamy. Odstawiamy na 15 minut, tak aby ciasto zgęstniało. Wylewamy
do formy wyłożonej papierem do pieczenia (bez tłuszczu) i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200°C.
Pieczemy przez 15 minut, Wyjmujemy ciasto z piekarnika i smarujemy je przecierem pomidorowym z wciśniętym ząbkiem czosnku. Układamy na wierzchu plasterki szynki parmeńskiej. Zapiekamy jeszcze 10 minut. Po wyjęciu z piekarnika na wierzch kładziemy liście rukoli.
Zajadamy ze smakiem, nie licząc kalorii!

Porcja: 300 kcal
Czas: 40 min
Ilość: dla 4 osób

Omlet a' la pizza z szynką parmeńską i rukolą
Omlet a’ la pizza z szynką parmeńską i rukolą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *