Śniadanie w Pałacu Lacon

Pomysł na śniadanie rusza z nowym cyklem „Śniadanie w wyjątkowym miejscu”.

Mamy nadzieję, że już udowodniliśmy Wam, że śniadania nie muszą być nudne, banalne i powtarzalne. Teraz postanowiłyśmy połączyć dwie pasję – jedzenie i podróże. Kto nie chciałby spędzić  weekendu w trakcie, którego można spróbować przeróżnych pyszności, a przy tym skosztować relaksu dla duszy i ciała? – Uwierzcie, że śniadania w wyjątkowym miejscu smakują jeszcze lepiej.

Pierwszym celem na szlaku poszukiwań idealnego śniadania była Kazimierza Wielka. Niewielka, aczkolwiek urokliwa i klimatyczna miejscowość nad Nidzicą, to tam znajduje się Pałac Lacon.

IMG_1368 (1)

Znakomicie zrekonstruowany, XIX wieczny pałac mający swój niepowtarzany klimat. W swojej ofercie ma między innym różnorodne pakiety SPA, jeden z nich – Chwila wytchnienia w SPA, z którego skorzystałyśmy podczas naszego wyjazdu okazał się idealny na siostrzany wyjazd.

Po przyjeździe otrzymałyśmy harmonogram pobytu, który okazał się świetnym pomysłem. Grafik był napięty, ale pozwał na idealne rozplanowanie czasu, a nie było chwili do stracenia 😉

spa

Śniadanie było istną ucztą, którą celebrowałyśmy 1,5 godziny. Wrażenie robił nie tylko obficie zastawiony stół, ale także forma podania. Po pierwszej degustacji przekonałyśmy się, że wszystko nie tylko świetnie wygląda, ale faktycznie smakuje wyśmienicie. Dzięki różnorodności produktów każdy znajdzie coś dla siebie. Były zarówno propozycje na wytrawnie, m. in. grzanki z boczkiem, jajkiem i warzywami, bagietka z pesto, szpinakiem, pomidorem i mozzarellą czy oryginalna kanapka z jajkiem w koszulce. Dla miłośników słodkich śniadań: croissanty, dżemy, owoce czy granola Dopełnieniem był sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy i zdrowy zielony koktajl ze szpinakiem. Z całą pewnością tak rozpoczęty poranek mógł być tylko zapowiedzią wymarzonego weekendu.

Zabiegi na twarz, rytuał na ciało  czy masaże relaksacyjne to z pewnością takie przyjemności, na które często nie mamy czasu. W tym miejscu byłoby grzechem nie skorzystać. Niewątpliwą zaletą tego miejsca jest także wyjątkowa obsługa, zabiegi z rąk profesjonalistów pozwoliły nam w pełni się odprężyć i zregenerować siły.  Dodając do tego możliwość skorzystania z sauny, łaźni prawej czy odpoczynek w jacuzzi przy lampce wina wydaje się, że lepiej być nie może. Chyba, ze wspomnimy jeszcze o kolacji, z ręki naprawdę dobrego szefa kuchni, w wieży pałacowej.

Miejsce to świetnie sprawdziło się na babski wyjazd, ale jest też dorym pomysłem na romantyczny wyjazd we dwoje czy oryginalny prezent dla rodziców.

Pierwszy wyjazd w poszukiwaniu wyjątkowych miejsc zaliczamy do bardzo udanych, chętnie wrócimy jeszcze do Pałacu Lacon. Kto nie marzy o śniadaniu w iście pałacowym stylu, tu było to możliwe.

3 thoughts on “Śniadanie w Pałacu Lacon

• 23 kwietnia 2017 at 13:27
    Permalink

Śniadanie wygląda wspaniale! W żadnym z hoteli nawet tych 4 gwizadkowych takiego nie widziałam :O

• 23 kwietnia 2017 at 14:10
    Permalink

Jedzienie wygląda naprawdę smakowicie a lista pakietów rózwnież jest imponująca. Nie miałam pojęcia, że jest takie miejsce w Kazimierzy Wielkiej, napewno się tam pojawię! Ewelina